fredag 2. august 2013

Tradisjonelle HJEM består!

Jeg får hver eneste dag spørsmåle i butikken.
Hva kommer nå?
Hvilken stil skal vi velge?
Skal det være farger?
Etter snart 25 år i bransjen, vil dere kunder ha noe
nytt og forholde dere til når ferien er over,  høsten kommer og
dere vet at jeg skal på interiørmesser.
Når jeg er utenfor Norge ser jeg at det den klassisk og tranisjonelle stilen
som igjen har hovedsete hos de fleste aktørene i markede
Jeg vil henge meg på svenskene som forklarer de nye trendene som
DOWTON ABBEY/ BAKER STREET
(Downton Abby se tv-serie/ Baker Street er en gate i Marylebone i City of Westminster, London. Den            er mest kjent for den fiktive detektiven Sherlock Holmes, som bodde i Baker Street 221B ...)
Trenden er en stil som er enkel, overdådig og klassisk,
både nytrale og fargerigke miljøer
Jeg vil nå fremover vise der flere inspirasjons bilder
VI VIL ALLTID HA PRODUKTER SOM KAN HERME STILEN

Her etter kaller jeg den dowton abbey DA






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar