fredag 12. februar 2010

ET LIVSTEGN

Hei nå skal jeg virkelig ta meg sammen og komme igang med bloggingen min. Nå har jeg etablert meg i sofaen forann tvn med ny innkjøpt pc.
Jeg skulle jo ha fortalt dere om alle innkjøps turene mine, for dere er vel spente på å få vite hva som kommer av trender?Jeg skal dele mine inntrykk med dere fremover, vil bare fortelle at vi befinner oss i en tid som kalles discover, og frem mot 2012 beveger vi oss  inn i en trend som kalles feel. Jeg vil utdype begrepet feel som trend om ikke alt for lenge, tenk på ordet og se om det kommer noen ideer.
Jeg skal ha 2 dager fri på GEILO, skal feire min manns 50 årsdag.
Så til uka forsetter vi å pakke ut alle nyhetene som har kommet og jeg skal også lære meg å ta fine bilder,
slik at bloggingen ikke blir så traust.
GOD HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar